Friday 13 January 2012

Sijil Kemenangan!

Alama...sudah dimenangkan pula ini.
Dili teletiba telah menebeskan pulakan. Macalamane ni pulakan. 
Ermmmm...meminta sepuluh kesaatan yaa..
Mahu menelenangkan dili ini

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Huh! ^_________^
Baiklah! Pertama sekali aku mahu ucapkannnnnnnnn!!!!!!
Atas kesudian laku kau dengan meletakkan nama aku disebelah angka satu di dalam senarai pemenang cabaran mengulas karya-karya bertuah kau. Kewarasan aku hilang selama 5saat selepas membaca status ini tahu! 
Kesiankan aku. Pertandingan tak rasmi macam ni mana dapat sijil.
Emm status ni sahajalah yang menjadi g
anti. Sob...sob...T__T
Terima kasih sekali lagi! Aku tidak mampu berbuat apa-apa lagi selain memberi ucapan itu dan menadah ikhlas sepuluh jejari gedik aku menerima baju merah komik-M habuan daripada kau. Aku rasa bertuah ada sahabat komik seperti kau. Aku harap aku juga dapat berdiri sama tinggi dengan kau. Suatu hari nanti! Insya'Allah!


Stick.Note: Siapa kira titik-titik 10saat tadi cukup ke tak...dia memang poyo hahahahaha! xD

2 comments:

Anonymous said...

comellllllll~!!!dan macam kenal baju itu~ahaha

Anonymous said...

ya! baju itu bukan lukisan semata ya..ia ada versi live punya sekali hahaha! xD

Previous Next Home