Wednesday 29 August 2012

Sergah!

Lain yang dirancang, lain yang dibeli. Haha! Aku beli je la buku A.K.C ni dulu. Sebenarnya memang ada list komik yang aku target mahu beli. Contohnya A.K.C, A.K.I, Misi 10A Plus dan AdiwiraTapi takpelah. Apa pun, tambah juga koleksi aku. Disebabkan kekecewaan yang melampau, aku pun tanya pada pekerja. Dah la cawangan POPULAR ni je la yang paling dekat dengan rumah aku. Yang lain agak jauh sedikit. Hm tolonglah update komik kalian ya T____T please.....

Semoga selepas menerima maklumat permintaan, sang Supervisor dapat bertindak bijak. Siapa yang sudah sedia ada add aku di fb, tentunya dah view wall photo aku. Jika nak tau apa jadi petang semalam, bolehlah klik sini


Review
Bolehlah. Takde la sampai "Awesome" seperti Misi 8A.
Anyway, still berbaloi untuk beli. Not bad. 


Stick.Note: A.K.C? ^___^ aku bagi  ✦ ✦ ✦  ✧ 

4 comments:

Nazry said...

Terima kasih sebab sudi cari Misi 10A Plus! Harapnya kau berjaya jumpa lepas ni.

nazrul ali said...

aku dah ada semuanya:) hehe

Anonymous said...

Nazry: Aku cari masa ke KL nanti sahajalah..:D

Anonymous said...

Nazha: Cis! Untung arr~ =.="

Previous Next Home