Tuesday 12 July 2011

Smash20 Fanart

Hari ni aku bersemangat. Tak tahu kenapa. Mungkin Tuan Foner bagi deadline 17 July 2011 sebagai tarikh tutup submit fanart kot. Oh ya, kepada yang masih tak tahu siapa, Foner sebenarnya adalah pelajar yang belajar sambil menjadi pekomik part time. Antara karya dia yang aku rasa sangat hebat adalah komik Smash20 dan Hyperman! So nak dijadikan cerita, aku apa lagi. Laju-laju la kepala aku ni fikir nak lukis apa. Sampai tertidur-tidur la aku cakap sebab tak dapat idea. Tapi apa pun tu semua usaha dan hasilnya aku berpuas hati jugalah. Walaupun agak tidak detail. Macam kerja orang malas dah haha! Harap Tuan Foner suka.

Stick.Note: Aku ambil masa berjam jugaklah nak siapkan artwork ni. Nama pun Selo. So slow-slow la aku buat. Maka sila terima seni perlahan aku yang sangat hebat seadanya. Bajet haha!

No comments:

Previous Next Home