Thursday 27 October 2011

Salah Tempat & Super Kantoi

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. 

Ok. Ini entry terdesak. Kau akan rasa apa yang aku cakap ni betul bila kau lihat tarikh entri terakhir sebelum ni. Jadi faham-fahamlah aku ni sibuk tambah pemalas! Ha~kali ni aku nak umumkan sesuatu. Tapi sebelum apa-apa...aku sajikan kau dengan komik strip terbaru aku ni dulu. Lepas dah baca nanti aku cerita. Ok? Set!
<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ini sebenarnya komik penyertaan aku dalam pertandingan membuat komik strip dikelola oleh pihak PruBSNDah baca? Lawak ke? Ada 2 semuanya. Kedua-dua macam ada keganasan...(boleh menang ke? lawaknye takde...T_____T)

Untuk mendapat nama dalam senarai pendek peserta. Aku perlu berada antara 5 peserta like terbanyak. Jadi. Aku tak dapat nak cakap apa. Kalau komik ni tak memuaskan hati korang. Aku tak berani mengharap korang like. Apa pun kau boleh periksa link diatas kalau kau mahu like. Cara-cara: 


1. Like page PruBSN itu dulu. 
Ini linknya: http://www.facebook.com/prubsn?sk=app_198903120178748

2. Kemudian klik bahagian Gallery. Cari nama peserta Selo Mio

3. Klik Like.

*Perhatian! Jangan like disini haha! Tapi di facebook page PruBSN. 


Apa yang aku lihat dah ada 67 page. Mungkin korang boleh nampak komik aku antara muka 13 hingga 16. Maaf susahkan korang mencari pula haha. Ok! Itu sahaja. Terima kasih menjenguk blog ini.


Stick.Note: Macam tak mungkin menang aje. Ada 1 penyertaan aku jumpa like dia dah 18++. Not fair! Haha! 

No comments:

Previous Next Home