Friday 15 February 2013

Baju T - Misi 10A

Hari ni macam nak buat entri tapi dalam masa sama macam tak ada mood nak buat langsung. Tapi jari-jari ini bergerak dan memaksa. Tiba-tiba aku bukak mata entri ni dah siap. Tadada! Ok mari layankan entri pertama 2013 aku yang bosan ini ya, wahai sahabat sekalian...=.='

Pada suatu hari selepas projek Komika selesai. Seseorang telah muncul dengan tiba-tiba lalu minta
tolong... *tolong!!!~tolong!!!~* Ok. Ini aku bohong. Kemudian dia menyatakan hasrat untuk membuat 1 baju berkaitan komik bersirinya dan menyuruh aku designkan. Berhari-hari aku fikir macam nak meletop. Lalu idea pertama yang terpilih dibentukkan. 
Namun ia bukanlah yang terbaik. Berbelas draft telah dihasilkan.
Berbaris komen cadangan dan kritikkan beserta kata-kata semangat dari  rakan 

facebook memberi super peransang kepada aku di saat aku hampir putus asa. 
Sayang korang semua!Lalu ditakdirkan salah satunya berjaya 
memikat hati si penyuruh.
Akhirnya ia digabungkan bersama idea
si penyuruh sendiri lalu terciptalah suatu design masterpiece!
Design baru pun berjaya diilhamkan. Alhamdulillah...
Tadadaaaa! Dah jadi baju. Aku dapat sehelai.
Baik betul hati penyuruh. Siap bagi payment lebih.
Terima kasih!~huhu!


Stick.Note: Siapa rasa ingin beli boleh PM si penyuruh INI. RM35 setiap satu. Peace! ;)

No comments:

Next Home