Tuesday 14 June 2011

Big-Bang Love Song

Tajuk diatas tu sebenarnya lagu aku layan minggu ini. Kalau kau ikut perkembangan k-pop, aku rasa kau pun tahu lagu ni dah muncul di youtube bulan 4 lepas. Tapi bulan 6 ni baru aku jumpa lagu ni. Lambat gila aku kan? 2 bulan beb! 2 bulan! 2 bulan beb! 2 bulannnnnn!!! Tetiba emo. Ok. Fine. So far...entah berapa kali aku dah rewind mp3 ni pun tak tahu la...adeh! Eh! kau jangan tanya kenapalah...



Kalau kau dah tak minat langsung dengan lagu ni, ko hiraukan je benda bawah ni..





Untuk muat turun sila taipkan BLS dan hantarkan ke 74117


Mesti kau tengah fikir yang aku tengah jual lagukan? Lepas tu kau mesti cakap "Eh tetiba lak!!!"
Lepas tu kalau lagi teruk "Eh aku boleh download free la DOW~!" Haha dah tak payah!
Daripada aku dengar maki hamun kau lagi baik kau 
klik je link bawah ni...ngeh!
.
.
.
.
.
.
.
.
Format:

MP3- Klik SINI
MV- Klik SINI




Stick.Note: Akhir bulan ni aku ada interview..:D

No comments:

Previous Next Home