Sunday 12 June 2011

Testing Skills!

Ohh akhirnya kini otak aku mendapat cahaya untuk membuat cacatan malam ni. Itulah...selalu sahaja tak ada kesempatan. Hari-hari penat bekerja. So blog pun pending lah. Nasib la hari ni off day ngeh! Ok. Hari ni aku akan upload artwork terbaru aku. Eh taklah terbaru sangat pun haha! Sebenarnya dah siap lama dah dari bulan lepas. Saja nak test power je. Dah lama tak manjakan tangan kurniaan Illahi ni. Cuma sekarang baru rasa nak kongsi dengan korang semua. Tadaa!! 

Mempersembahkan... 

Sebelum

Selepas
Mesti korang pelikkan sebab artwork ni punya susunan macam komik. Ha...haha memang gaya komik pun. tapi aku bukan buat komik. Style art je macam komik. Sebab tu aku tak letak dialog. Lagi pun aku hanya buat 1 muka. Tak mungkin jadi komikkan? Haha!


Stick.Note: Agak-agak korang yang hebatlah kononkan...ini kerekter dari cerita apa??? Hehe..

No comments:

Previous Next Home