Sunday 9 September 2012

Review Komik Adiwira!

Dengan ini dipersilakan! Tuan Adiwira yang akhirnya berjaya muncul dihadapan mata aku.....petang tadi.  Baiklah. Silakan berdiri Tuan Adiwira. Anda kena jadi model sekejap dalam entri ini. Hehe!

Karya: Ash Kun

Sebenarnya aku mahu buat entri Sergah! #2 hari ini. Tapi memandangkan pihak MPH MidValley tu macam banyak koleksi Komik-M. Jadi aku batalkan niat aku. Namun, perkara yang sama masih terjadi. Harapan aku punah setiap kali memburu Komik Misi 10A Plus! Wuwuwuuu T_T. Aku ada ajukan pertanyaan pada bahagian customer service. Jawapan mereka sama seperti POPULAR Bookstore di tempat aku hari tu. 

Mereka masih BELUM ADA komik tersebut!!! 
Apakah? Apakah? Apakah? 

Bandar besar KL pun tak ada! Peh! Sayat betul jawapan sopan mereka. Dush!!! Baiklah. Kita teruskan hal review berkenaan komik Adiwira. Hmmmm! Pandangan aku adalah...jeng jeng jeng! Hehe! Apa pun pendapat aku, ianya tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang baru hidup. Ianya adalah datang dari aku semata-mata. Jadi tak payah kesah. Ok?

Ini review aku. Komik ni best. Heheee... XD


Stick.Note: Bintang? ^_^ Aku bagi  ✦ ✦ ✦  ✧ 

No comments:

Previous Next Home