Friday 28 October 2011

Jangan Fikir Lah!

Selamat datang kamu sekalian! Jemput-jemput.  


Hari ini aku nak sebarkan kepada yang masih tidak tahu. Yang dah tahu baguslah! Ini dia!~Permainan paling sempoi pernah-baru-aku-tahu. Terima kasih kepada sahabat facebook - AmanWan yang menyebarkan komik hasilan Sang DevianArt yang mempunyai idea yang hebat itu! 
Info - Jumlah tontonan vlog AmanWan adalah sebanyak 1,564,608
masa aku cek dan...nampak gayanya akan bertambah.


AmanWan ni memang berbakat dalam lakonan. Kalau kasi dia satu bangunan untuk buat company buat iklan malam ni...aku rasa dah boleh jalan esok dah haha!.Dah jom layan! Wushh!




Ada beberapa pelakon diatas yang aku kenal. Mereka ada komik mereka sendiri. Aku harap aku dapat kecapi keadaan itu juga....T__T



Stick.Note: Ok. Aku nak main permainan ni sekarang. Nak join? 
=^o^= <- [baik...aku sedang tidak berfikir]

No comments:

Previous Next Home