Sunday 30 October 2011

Thousand Sunny!

Selamat Hari ..................<<< (isi tempat kosong sendiri ikut citarasa korang...)
Pertama sekali. Sebelum kau teruskan membaca...seriyes aku cakap...kau jangan harap apa-apa fasal matahari warna biru kat atas ni. Sebab aku saja nak letak. Jadi aku tak tanggung ha kalau kau tiba-tiba merajuk manja gedik-gedik dekat aku sebab alasannya kena tipu dengan si Selo. Macam ni boleh?


Kepada yang terus membaca. Jangan buat-buat hal. Haha!


Perasan tak korang dengan gambar profile terbaru aku kat facebook? Ya...yang kepala Thousand Sunny tu. Haaa..aku dok fikir lama-lama benda tu dari semalam. Kau tahukan Thousand Sunny ni kapal si Monkey D. Luffy dalam One Piece. Kalau kau ikut manga atau anime dia, mesti kau dah tahu bertapa seronoknya kapal tu~

Kapal ini dilengkapi:

1. Dapur taraf hotel 5 bintang!
2. Taman berumput dilengkapi sebatang pokok berbuaian! 
3. Perpustakaan besar! 
4. Bilik tidur yang luas! 
5. Menara kapal yang luas!
6. Dilengkapi add onn kenderaan lain seberti mini submarine! 
7. Sistem kayak bermotor. Tidak perlu risau jika tiada angin bertiup ditengah laut!
8. Akuarium sebesar akuaria macam kat KLCC tu! (ok fine...aku tipu). 


Argrghhh!!! Tapi kapal tu memang best! Malah tenaga kapal ni hanya perlu guna angin dan air cola si Franky tu je. Tolong cakap ia sangat awesome kawan-kawannnnn!!!! Ok. Aku tahu kau tak rasa apa-apa pun dapat tahu ni semua. Ya lah. Kartun je kot. Manga. Lukisan sematakan....T___T 

Tapi cubalah kau bayangkan kalau kapal ini betul-betul wujud! Dibina khas dan mampu berfungsi. Bayangkan...bayangkan....bayangkannnnnn sesaat pun jadilah!!!!~ohhh....Ok kau dah boleh pukul aku sekarang! Sebab suka hati aku punya hati paksa kau fikir.


Eh kejap...jangan pukul dulu! Aku ada pengumuman. Kalau kau ada jumpa model aksi seperti kat bawah ini di mana-mana kedai otaku, model aksi, manga, even dalam rumah orang. Percayalah! Tolonglah percaya! Kau ambilkanlah dan bagi pada aku. Sebab ada orang dah curi dari aku. Kalau kau jumpa dua tiga kapal pun jumpalah. Bawa semuanya pada aku jugak. Mahal tauuuuuuuuuu aku beliiiiiiii...T___T  


Stick.Note: Masa kau nak pulangkan kat aku nanti hati-hati sikit. Jangan kau bawak abang po pula. Emm tiang kapal tu jaga baik-baik sekit. Patah karang kau siap! =p

No comments:

Previous Next Home